יעוץ והובלת חדשנות

אנו עושים ארבעה דברים

1.

אנו מסייעים לחברות להתמודד עם אתגרי הצמיחה הגדולים והדוחקים ביותר שלהן.

2.

אנו מסייעים לחברות להיות חדשניות ולמקבלי ההחלטות להניע חדשנות ולמנף חדשנות בכדי להאיץ את צמיחתם ולייצר מובילות בשווקים בהן החברה פועלת ותפעל.

3.

אנו מסייעים ליזמים וסטארטאפים חדשניים להגשים את יעדיהם.

4.

אנו מסייעים למשקיעים להעריך נכון את יעד ההשקעה. נקודת ערך, ציר, מרכז עצבים, מרכז פעילות.

שניים מתוך ארבע

1.

אנו עושים את הראשון על ידי מינוף חדשנות לחיבור עסקים ושווקים ברמות חדשות לחלוטין.

2.

אנו עושים את השני על ידי יעוץ לארגונים בהגדרה מחדש של האסטרטגיה, התרבות הארגונית ותהליכים בכדי להפוך למנועי חדשנות משולבים ומנוהלים באופן שיטתי.

הסוגיות והאתגרים

הזדמנויות / אתגרים חלק מהאתגרים הנפוצים ביותר שנראים בחזית ההזדמנות / הביצועים העסקיים כוללים:

  • החיפוש אחר אסטרטגיות חדשות להפעלת הצמיחה – במיוחד בשווקים עומדים ורוויים.
  • הרצון להרחיב חשיבה פנימית סביב הזדמנויות חדשות וכיצד לתקוף אותן.
  • הצורך באסטרטגיות עסקיות חדשות של PLUG 'n PLAY בכדי למנוע שחיקת לקוחות ו / או ירידה בהכנסות.
  • התאוששות מהשקות מוצרים, מותג כושל ושירותים שכשלו.

מדוע

בכל יום הלקוחות והשותפים שלנו רואים ומרגישים את השפעת השינוי בסביבתם.

מגמות, טכנולוגיה, דינמיקת שוק, תרבות עסקית, תקנות ודינמיקה עסקית משתנה, מגדילים כל העת את ציפיות השווקים לערך שהלקוחות מספקים.

הלקוחות דורשים חידושים המצטלבים בצומת היכן שהם נמצאים היום ולאן פניהם מועדות.

אנו פותחים דלתות בשבילך!

איתך

מה עושה אותך מוביל?

מתי

  • ללא אסטרטגיית חדשנות, חלקים שונים בארגון ימשיכו להישאב לשגרה השוחקת ולדחות טיפול בעדיפויות סותרות של הארגון – גם אם קיימת אסטרטגיה עסקית ברורה.
  • נציגי המכירות שומעים מדי יום על הצרכים הדוחקים של הלקוחות.
  • שיווק עשוי לזהות הזדמנויות למנף את המותג באמצעות מוצרים משלימים או להרחיב את נתח השוק בערוצי הפצה חדשים אך ללא כלים תומכים.
  • ראשי אגפים ויחידות עסקיות מתמקדים בשוקי היעד שלהם ובמשימות היום יום ולחצי ה- P&L.
  • אנשי הפיתוח נוטים לראות הזדמנויות בפיתוח, רכישה והטמעה של טכנולוגיות חדשות ויש לזהות מגמה זו ולטפח אותה.

נקודות מבט מגוונות הן קריטיות לחדשנות מוצלחת.

אך ללא אסטרטגיה לשילוב וליישור נקודות מבט אלה סביב סדרי העדיפויות המשותפים, כוח הגיוון מתקהה או גרוע מכך, הופך לגורם ביטול עצמי.

אנו כאן בשבילך