חדשנות כאסטרטגיה ארגונית תוביל לשימוש בכלים ושיטות, תהליכים והתנהגות ארגונית  לקידום יעדי הצמיחה של הארגון.

*ארגון משמעותו התאגדות של אנשים כיחידה מכוונת מטרה משותפת ופועלת להגשמתה.

הטמעת חדשנות בארגון
במסגרת פעילות משותפת עם הנהלת הארגון וצוות מלווים, אנו מסייעים בהטמעת החדשנות כערך בארגון,
הגדרתו בליבת ה"אני מאמין" שלו, המרתו לערך רציף ובר מדידה וכן בהנחיה והכוונה למימוש באופן הנתפר למידותיו והעונה לדרישותיו. ובכך:
לשפר את יכולתו של הארגון להשיג את מטרותיו.
להתמודד עם שינויים חיצוניים ופנימיים.
לפתח תרבות ארגונית המביאה לידי ביטוי באופן מעשי, ערכים מרכזיים עבור הארגון.
 

תהליך פיתוח ארגוני

  • עם תחילתו של התהליך אנו מחויבים להוביל למתן מענה, יעיל ומעשי, לצורכי הארגון, תוך התיחסות לשאלות:
  •     איך מביאים את הארגון לבצע את הדברים הנכונים?
  •     איך ממצים את מלוא הפוטנציאל?
  •     איך בונים תשתיות ארגוניות, שידעו להמשיך ולהוביל את החברה לצמיחה מתמדת, תוך ניצול הזדמנויות ואתגרים לטובת הארגון?
  •     איך מייצרים תרבות ארגונית של התגייסות להצלחה, השתייכות ומחויבות לחברה לאורך זמן?
  •     איך משמרים אנשי מפתח ומצוינים בשוק עבודה רווי?
  •    איך מכשירים במהירות כוח-אדם לשילוב יעיל בארגון?