יישם את העקרונות הללו הלכה למעשה מול עמיתיך ולקוחותיך ובכך תסייע לעסק ולארגון לצמוח ולשגשג.

הנה הם באים ...

ברור

  דבר אל לקוחותיך ועמיתך בשפה אותה יבינו.
  היה ישיר, אמור מה שהנך מתכוון לו והתכוון למה שהנך אומר.
  אנשים צריכים להבין מה שהנך מציע טרם יבחרו לעשות איתך עסקים.
הגון

  אמור את האמת ואת כולה. הסתרת מידע לעולם תותיר את הלקוח מאוכזב בסופו של דבר.
  היה בטוח שהנך יכול לספק את מה שהבטחת.
  רכוש את אמונו של הלקוח ותזכה למערכת יחסים ארוכת טווח.
ממוקד

  התקשר עם הלקוח ומקד את השיחה שעניינו בה בלבד.
  היה יצירתי וחדשני. לכוד את דמיונו של הלקוח.
  יצר גירוי, גרום ללקוח לחשוב ובכך גם לדבר.
אמין

  פתח מוצר או שרות אשר לעולם יספק את מה שהבטחת.
  תמיד היה שם עבור הלקוח, גם בהתראה קצרה.
  אותנטיות וכנות היא זו אשר מהווה את מרכז אמונו של הלקוח בך.
יעיל

  התמקד בפיתרון בעיות אשר תרומתן מעשית ומיידית.
  שאף לספק לפחות רמה אחת מעל ציפיות הלקוח ובכך יצרת ערך מוסף.
  בנה נאמנות לקוח באמצעות יצור ערך רב שאינו בר המרה.

אינטואיטיבי
  גרום למוצר ו/או לשרות שלך שיהא פשוט להבנה ולשימוש.
  אם הלקוח אינו מבין את המסר או מהסס לגבי בהירותו, חזור אל המקור ובדוק מה נדרש לשינוי.
  סייע ללקוח לכתת רגליו פחות ופחות ובכך רכשת את אמונו.

זריז
  ברגע שהלקוח מרוצה ממה שהצעת הוא רוצה את זה כאן ועכשיו. ספק לו את זה.
  היה בטוח שאתה מספק זאת עפ"י מערכת הזמנים של הלקוח.
  הגב במענה מהיר לכל פניה או בקשה באמצעות דואר אלקטרוני ,טלפון או אמצעי זמין אחר שבשימוש הלקוח.

אדיב
  התייחס לכל לקוח, קטן כגדול, באדיבות וכאילו הוא היחיד על הבמה.
  לקוח אינו אמור להיות אדיב. אל תיתן לחוסר רגישותו לנהל את שלך.
  הראה ללקוח שאכפת לך, אם עליך לסטות קלות מן הדרך שלך.

משתלב
  כוון קדימה! פתור, תקן, גשר ! בכל פעם שהנך מתקשר עם הלקוח.
  בחן את העניין מנקודת מבטו של הלקוח. כך תצליח להבין טוב יותר ולספק את המענה הנכון ביותר.
  איכות היא לא מה ששמת במוצר או השירות אלא מה שהלקוח מפיק ממנו.

ולסיכום - ליווי ופיתוח עסקי הפועל עפ"י העקרונות הללו יקצר את הדרך להצלחה ולתוצאות

          מהו לדעתכם המונח העשירי לליווי עסקי אפקטיבי ?